Alweer wow! Horseshoe bend, Antelope Canyon

26 juli 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Het is nu woensdag 26 juli bijna 3 uur en we zijn inmiddels aangekomen in Bryce National Park. En belangrijk: eindelijk weer eens (niet al te beste) Wifi. Hieronder nog een update van de laatste dagen.

Afgelopen dagen bij Lake Powell gestaan. Man, wat een ongelofelijke schoonheid daar! Eerst naar Horseshoe Bend geweest, eerst een wandelingetje van 1,5 kilometer. Dit is op zich geen probleem, maar wel als het 40 graden is en de terugweg liep alleen maar omhoog. Maar man, man, wat schitterend mooi! Een rivier die om een rots loopt in de vorm van een hoefijzer, en een duizelingwekkende hoogte. Esther is op de terugweg 7 1/2 keer doodgegaan... En dat noemen ze dan vakantie... :-)

Gisteren excursie gedaan naar Antelope Canyon, ook weer wow! Zeg maar een ondergronds gangenstelsel in de rotsen.Rondleiding duurde een anderhalf uur, leuke groep met nog een Nederlands gezin en 2 Amerikaanse meisjes. Het was wel file lopen en af en toe zeer smal, maar o zo de moeite waard. Eenmaal terug op de campground zijn we nog even wezen zwemmen in Lake Powell.

Ter afsluiting van ons verblijf in Page, zijn we wezen eten bij Big John. Een oud tankstation omgebouwd tot restaurant. Heerlijk Amerikaans, met z'n allen aan lange tafels, emmers met pel pinda's op tafel en een typisch Amerikaanse country/western band. Het eten was dan weer niet zo geweldig, maar dat mocht de pret niet drukken.

De volgende ochtend (dinsdag) weer een beetje op tijd op en door naar Bryce... wordt vervolgd.