Yosemite

1 augustus 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we Yosemite National Park bezocht. En ook hier weer een en al schoonheid! Het park staat bekend om zijn vallei, wat ontstaan is door gletsjers. Verder zijn er grandioze hooggebergten, heldere bergrivieren en prachtige watervallen.  Een daaraan is Yosemite Falls, een van de hoogste watervallen van Noord-Amerika. Echt een prachtig mooi park wat weer niet te vergelijken is met de vorige. Ook de weg er naar toe is prachtig, mooie slingerweg in de bergen met prachtig mooie vergezichten.

Maar helaas, dit was alweer het laatste park wat we bezocht hebben. Morgen staan we in de buurt van San Fransisco, alwaar we nog 1 nacht met onze Minnie Winnie op een campground staan. Dan nog 2 nachtjes in een hotel alvorens we zaterdagavond weer richting huis vliegen.

1. Oma:
    2 augustus 2017
    Het daar super super wel een beetje jaloers wat mooie foto s en zo te zien aan jullie dat het geweldig is maar geniet ervan en veel plezier gr opa oma en een pootje van Jacky en bodie