San Fransisco

3 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We zijn inmiddels neergestreken in San Fransisco. Gisteren zijn we met onze Minnie Winnie naar een campground gereden hier in de buurt. Want we moesten vanochtend afscheid nemen van Minnie.... snik, snik. Was een hele mooie ervaring om met een camper rond te rijden!

Enfin, we waren dus op die campground in de buurt van San Fransisco. Betere afzetters als zij zijn er niet. Een parkeerplaats ergens op een afgelegen stuk industrieterrein leek het wel. En tarief was ook nog het dubbele als wat we normaal betaald hebben. Maar goed, we hadden weinig keus omdat we vanochtend tussen 9 en 11 de camper in moesten leveren. We zijn daarna met onze vrienden van Uber (echt ideaal!) naar het hotel gereden, waren nog te vroeg om in te checken dus we zijn gelijk maar de stad ingegaan. We moesten toch nog de kaartjes voor Alcatraz en Hop-on-hop-off bus ophalen wat vlakbij Fisherman's Wharf zit. Dit is echt superleuk! De haven waar allerlei leuke winkels (Pier 39), restaurants en alwaar allerlei leuke straatmuzikanten en artiesten optreden. Vanaf daar kijk je uit op Alcatraz, waar we morgen een excursie hebben. Ook veel zeehonden gezien, altijd leuk! Nu nog effe relaxen en gaan ons dan maar opfrissen om een hapje te eten. Denk wel dat we onze vrienden weer moeten bellen, want het ziet hier zwart van de zwervers.....

1. Karel en Annet Holleman:
    4 augustus 2017
    Hoi Erik, Esther, Sanne en Lieke, Wat hebben jullie het leuk gehad en wat een mooi foto's die jullie hebben gemaakt. Neem het er maar van die laatste dagen en een heel fijne en behouden en spoedige reis terug naar het koude en natte Holland. De dames voetballers doen het beter dan onze watjes. Zij hebben gewonnen met 3 - 0 van de Engelse dames en staan in de finale tegen Denemarken. Groeten van Annet & Karel