Minnie Winnie

22 juli 2017 - Wahweap, California, Verenigde Staten

We zijn inmiddels beland in de Grand Canyon met onze Minnie Winnie camper. Nadat we de camper opgehaald hebben, zijn we via de Walmart (waar we boodschappen ingeslagen hebben) aangekomen in Barstow. Was een relatief korte rit, goed om de camper te leren kennen. Daar aangekomen hebben we alles ingericht, koffers en tassen uitgepakt en ondertussen zijn de meiden even wezen zwemmen. En als je dan 's ochtends wakker wordt en je doet je deur open en je hebt wel zo'n ontzettend mooi uitzicht (zie foto)!

Van Barstow een ontzettend lange rit gehad naar de Grand Canyon, waar we een camping hadden zonder stroom en zonder stromend water. Prachtig mooie camping waar de elanden zo ineens voor de deur kunnen staan. Helaas bij ons niet, we zijn ze onderweg wel tegengekomen, stonden ineens midden op de weg. 'S avonds lekker kampvuur gemaakt met bij elkaar gesprokkeld hout, duurde wel even voordat het aan was, met een gasaansteker duurt het wel even. Maar dat is ook echt camperen! Echt geweldige camping! Vandaag de Grand Canyon ingeweest. In 1 woord: Adembenemend! Zo ontzettend mooi! We zitten inmiddels op de 2e camping vlak bij de Grand Canyon, waar meiden blij mee zijn. Daar hebben we inmiddels weer wifi! Morgen gaan we naar Lake Powell, schijnt ook weer supermooi te zijn.......

​​

1. Sabine&Hugo:
    23 juli 2017
    Gaaf hoor!!! Gaan jullie ook nog naar de Antilope Canyon? Dat schijnt ook erg mooi te zijn. Erg leuk om jullie reis zo mee te beleven!
  2. Oma:
    23 juli 2017
    Hoe gaat dat dan met jezelf wassen, en doorspoelen.?
    Zonder stroom en zonder stromend water
    Gaat alles een luchtje krijgen, en wordt iedereen zeker bruiner?.
    Erg mooi wat we op de foto,s zien, vooral de natuur!!
    Erik, lukt het om winni minnI, en je harem in het gareel te houden?
    Geniet zoveel jullie kunnen, het is jullie van harte gegund.
  3. Karel en Annet Holleman:
    23 juli 2017
    Hoi Erik, Esther, Sanne en Lieke, de reis verslagen en foto's worden steeds sensationeler en spectaculair. Het is dus echt waar de slagen the Bigger the Better. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet er maar van Enjoy. Groeten en een kus voor jullie van Annet & Karel
  4. Karel en Annet Holleman:
    26 juli 2017
    Goedemiddag Erik, Esther, Sanne en Lieke, hoe is het met jullie. Wij gaan er van uit dat jullie zo veel indrukken op doen en zien met die reuze sleurhut dat jullie weinig tijd hebben. Heel veel mooie dagen geniet er maar van hier is het komkommer tijd. Dus niets te beleven. Groeten en knuffels van Annet & Karel