2e dag New York

17 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag onze 2e dag in the Big Apple en onze laatste dag met de hop-on-hop-off bus.

Hebben vandaag de andere kant van NY verkend, richting Central Park. Onderweg daar naartoe langs huizen van allerlei beroemdheden geweest. Al Pacino, Michael Douglas, Jerry Seinfeld en Bono om er maar eens een paar te noemen. Laatstgenoemde zou je nog wel eens tegen kunnen komen in het park, verkleed met bril en snor a la Groucho Marx als hij aan het joggen of fietsen is.

Helaas, we hebben ' em niet gezien.... Even een stopje gemaakt bij het park, wat rondgewandeld daar en zijn toen weer op de bus gestapt richting Times Square. Dit vonden wij toch wel de minst interessante route. Alhoewel er altijd mooie dingen te zien zijn en de gidsen op de bus weten allemaal interessante dingen te vertellen over de stad.

Na onze laatste stop en ons hotel moest er uiteraard geshopt worden, Victoria Secret, Superdry, Foot Locker, Gap, en het grootste warenhuis van NY, Macy's. Dit is een beetje de V&D maar dan een keer of 17 groter......Gelukkig hadden we nog extra ruimte in het koffer :)

Daarna terug naar het hotel, even opgefrist en in een tentje in de buurt lekker gegeten.

Morgen laatste dag voordat we morgenavond doorvliegen naar Los Angeles.

Wordt weer vervolgd......

1. Karel en Annet:
    18 juli 2017
    Leuk om 's morgens wakker te worden met een nieuw verhaal van jullie! Heerlijk sightseeing en shoppen. Kan niet beter! Nog veel plezier in New York en goede reis naar LA!
  2. Sylvia Raijmakers:
    18 juli 2017
    Mooi om jullie ervaringen te kunnen volgen. Ik geniet van jullie leuke verhalen en foto's. Morgen een goede vlucht toegewenst. Op naar het volgende avontuur
  3. Sabine&Hugo:
    18 juli 2017
    Gaaf lieve familie! Zo'n super reis maken jullie, erg leuk om mee te mogen genieten!
  4. Ingrid:
    19 juli 2017
    Wat een belevenis tot nu toe!! En wat jullie nog allemaal te wachten staat!!
    Leuk dat we even ge-face-timed hebben, vond Rens wel echt heel bijzonder!!

Nog veullll plezier met z'n viertjes! ❤️