Zondag 30 juli

30 juli 2017 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

We hebben vanochtend de zinderende hitte van Las Vegas achter ons gelaten. De etappe van vandaag ging over een slordige 580km van Las Vegas naar Sequoia National Park. De rit voerde ons van de woestijn in Nevada over weer de meest mooie wegen naar het wat vlakkere en minder hete Californië. Het landschap veranderde langzaam van het woestijnachtige naar eerst het meer bergachtige naar uiteindelijk het wat meer vlakkere. Maar zoals gezegd, het blijft een fascinerend mooi landschap!

Vanochtend om 9 uur in Vegas vertrokken en om 5 uur gearriveerd in Visalia. Terwijl werkend Nederland zich bijna gaat opmaken voor het begin van de maandag is het hier 21:15 uur zondagavond. En nog steeds zitten we in onze zwembroek buiten te puffen. Maar goed, we mogen niet klagen, het is in ieder geval niet meer zo verschrikkelijk heet als in de woestijn. Morgen zullen we weer vroeg op moeten staan om Sequoia National Park onveilig te gaan maken voordat we koers zetten naar Yosemite.....