Zion

29 juli 2017 - Las Vegas, Verenigde Staten

We zijn het nationaal park van Zion niet meer in geweest. De meiden hadden keien genoeg gezien. En we hadden toch al een gedeelte van het park gezien. En een dagje relaxen was ook wel lekker want je bent toch de hele dag in touw. 's Avonds op de camping lekker een biertje gedronken met onze buurman. Er stond een Nederlands gezin naast ons met 3 kleine kinderen. Hij zit bij de marine en had er net 6 jaar Curacao op zitten. Ze waren op "afscheidsreis" voordat ze weer terug gingen naar Nederland. Dus 's morgens lekker een beetje uit kunnen slapen voordat we met onze camper richting Las Vegas gingen. Daar ' s middags aangekomen in de zinderende hitte (42-43 graden)...... Nadat we onze Minnie Winnie gestald hadden, ingecheckt in ons hotel. Prachtig hotel meteen aan het begin van the Strip. Maar wat een gekkenhuis hier, is nog erger dan New York! Vooral 's avonds, want ja overdag zit iedereen onder de airco... En zelfs 's avonds 11 uur is het hier nog dik 35 graden....

We gaan morgen de stad verder verkennen, effe nog naar the Strip, naar Fremont Street (oude gedeelte) en de meiden hebben nog wat dollars over...

1. Helma:
    30 juli 2017
    Geweldig!!!
  2. Anton Verhagen:
    Hoi Erik Esther Lieke en Sanne, ik zit hier bij Annet en Karel en lees jullie reisverslagen en heb de vakantie foto's bekeken. Wat een geweldige reis en ben stik jaloers op jullie. Via deze weg wens ik jullie een fijne vakantie en wen goede reis. Veel plezier en een kus van oom Anton
  3. Sabine&Hugo:
    30 juli 2017
    Wow...super gaaf allemaal! Geniet geniet geniet!!