Schiphol

15 juli 2017 - Schiphol, Nederland

Goede morgen,

Terwijl iedereen nog op 1 oor lag, waren wij al voor dag en dauw op. Vd Valk was geweldig, helaas waren ze overboekt waardoor we een upgrade kregen naar een appartement. Was echt geweldig, kids in stapelbed met eigen tv. Vakantie kon niet beter beginnen!

Vanochtend om half 6 opgehaald met de Schiphol bus. Geen enkel probleem bij de douane gehad (douane ook niet met ons...).

Tot in New York!

Erik, Esther, Sanne en Lieke

1. Johan & Hanneke:
    15 juli 2017
    Alvast een hele fijne vlucht en natuurlijke super fijne vakantie en geniet er met zijn alle van. Inderdaad is dat jullie verblijf op foto voor de komende 8 uur ongeveer, wij blijven jullie volgen vandaag. Prettige vakantie en tot horens van ons. Johan & Hanneke
  2. Karel en Annet Holleman:
    Hoi luitje, Dat is nog eens met je neus in de boter vallen. Dames blij en pa en ma ook :) Jullie dachten dat ik nog op een oor lag. Mooi niet dus! Dus jullie zitten nu ergens tussen Nederland en de USA ik zag dat het vliegtuig op tijd is vertrokken. Fijne vakantie je gaat je tijd te gemoed dus neem het er maar van