Nog een week voor vertrek naar de USA!

8 juli 2017 - Waalre, Nederland

Nog maar een weekje en dan gaat ons grote America avontuur beginnen. Een jaar naar uitgekeken en nu is het dan bijna zover.  Gisterenmiddag een dikke " bijbel" ontvangen van Sylvia met daarin alle vliegtickets, transfers, entreebewijzen, vouchers voor de hotels, vouchers voor de campings, routebeschrijvingen etc etc. Nogmaals super bedankt Sylvia!!!

Nog een laatste keer naar de stad om de laatste spulletjes te halen en alvast wat spulletjes klaar aan het leggen die we zeker niet mogen vergeten....

Het aftellen is begonnen!!

1. Hanneke en Johan:
    8 juli 2017
    Wij willen jullie een hele fijne tijd wensen daar in het verre America. Kom met heel veel herinneringen en foto's weer terug!
    Wij zullen jullie zeker gaan volgen.
  2. Eddy,Nancy en Luc:
    8 juli 2017
    Wij wensen jullie ook een fijne vakantie en een fijne tijd in America. Wij zullen jullie ook zeker missen. Geniet ervan!!!!!!
  3. Karel en Annet Holleman:
    Erik, Esther, Sanne en Lieke,
    dat ziet er gelikt uit. Wij blijven jullie volgen door America. En zijn zeer benieuwd wat jullie tijdens jullie vakantie allemaal beleven.

Succes wij bellen jullie nog. Wanneer is jullie laatste dag in Nederland.
  4. Erik en Esther:
    8 juli 2017
    Hoi Karel, onze laatste dag in Nederland is vrijdag, want we gaan vrijdag in de avond naar schiphol.
  5. Helma:
    Hoi Erik, Esther, Sanne en Lieke,
    Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Ik kijk uit naar jullie ervaringen, verhalen en foto's. Heb het goed daar, geniet!
  6. Hans van Drunen:
    13 juli 2017
    Hele fijne vakantie gewenst van ons allemaal. Geniet ervan! En pas goed op je zelf. En zullen jullie zeker volgen!
  7. Hans van Drunen:
    13 juli 2017
    Hele fijne vakantie gewenst van ons allemaal. Geniet ervan, en pas goed op jezelf. Wij zullen jullie zeker volgen!
  8. Karin:
    13 juli 2017
    Erik, Esther, Sanne en Lieke, heel veel plezier, geniet van deze bijzondere reis en wij gaan jullie zeker volgen! We zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen, ervaringen en foto's.
  9. Ingrid:
    14 juli 2017
    Hoi vakantiegangers,

De grote dag is aangebroken!!

Straks ff gezellig een bakkie doen en dan rest het jullie een geweldige vakantie toe te wensen!!